יומני שייט בנהרות ותעלות

דגל איטליה  איטליה

שייט תעלות בלגונה של וונציהשייט תעלות בלגונה של וונציה

שמוליק ניר • מאי 2014

כולנו בגיל מתקדם בין 74-62 וזו פעם ראשונה שאנו יוצאים לטיול משותף בחו"ל ועוד כולנו בסירה אחת. השיט בנהר Sile מעניין מאוד מבחינת תופעות הטבע הרבות המצויות בו. ציפורים, ברבורים ובעלי כנף רבים השטים לידינו, נוף מרהיב, מספר עיירות יפות ונהר מלא בעיקולים

שייט תעלות באיטליה - בלגונה של ונציהשייט תעלות באיטליה - בלגונה של ונציה

מיקה שני • אוקטובר 2011

איזורי שייט התעלות הם מגוונים, וכוללים תעלות, נהרות ואף אגמים גדולים ברחבי אירופה. אנחנו, בגלל אהבתנו הגדולה לים, רוח ומרחבים, בחרנו בלגונת ונציה שהתגלתה כשוקקת חיים, מגוונת ומרתקת.

דגל אירלנד  אירלנד

שיט נהרות באירלנד -  בנהר השאנוןשיט נהרות באירלנד - בנהר השאנון

ד. אבי גיא • אוגוסט 2007

קורס מזורז בן כמה שעות הופך אתכם עם קבלת כלי השיט לימאים מקצועיים. אין חשש, זה לא מסובך. כל משפחה יכולה לשקול חופשה בלתי שגרתית כזו, כל עוד לא מדובר בחבורה חריגה של בעלי ידיים שמאליות. לומדים איך לקשור את היאכטה למרינה, איך ממלאים מים במכלים ואיך מנווטים

תפסנו שלווה בשייט נהרות באירלנדתפסנו שלווה בשייט נהרות באירלנד

גל-נוימן • אוגוסט 2006

בחרנו במסלול קצר וכך היה לנו זמן לעצור ולהתפעל מעוף שעמד כמו פסל על עמוד במרכז נתיב השייט, וגם לעגון את היאכטה ולצאת לטיולים ברגל או באופניים. ראינו מפליגים רבים, שהצטיידו בחכות לדייג, עגנו את ספינתם בצד הדרך, ו...המתינו שארוחת הצהריים שלהם תיתפס בפתיון..

דגל אנגליה  אנגליה

שייט נהרות עצמאי על התמזה, אנגליהשייט נהרות עצמאי על התמזה, אנגליה

יואב בן-חורין • אוקטובר 2014

כפרים מהמאה ה-14, ערים הסטוריות, וברבורים על האגם - חופשה משפחתית מהנה לגדולים וקטנים כאחד.

דגל בלגיה  בלגיה

שייט נהרות משפחתי בבלגיה שייט נהרות משפחתי בבלגיה

אורן כהן • אוגוסט 2016

רציתי לנוח על הסיפון הקידמי אבל פשוט לא יכולתי שלא להתפעל מהיופי של הדרך. בתים מדהימים בעיצובים שאין מילים כדי לתארם. לכל בית שטח עגינה נפרד עם ספינת מרוץ או יאכטה. אין ספק שבאזור זה גרים העשירון העליון של בלגיה. הנהר לכל אורכו מאד יפה ובחלק הזה במיוחד

דגל גרמניה  גרמניה

קרוז שייט נהרות מפנק במסלול הריין הרומנטי מאמסטרדם לבאזלקרוז שייט נהרות מפנק במסלול הריין הרומנטי מאמסטרדם לבאזל

עינת רגב, וזהבה אורן "תשוט" • דצמבר 2016

זהבה ועינת ממחלקת שיט נהרות בתשוט נשלחו לקרוז מפנק ומרתק של חברת AVALON - שמונה ימים קסומים בספינת נהר בוטיק 5 כוכבים על נהר הריין הנהדר. התקופה - ימי טרום חג המולד באירופה, כשהרחובות , הכיכרות והחנויות, מוארים בצבעוניות.

דגל הולנד  הולנד

הפלגה  מ- Loosdrecht לכיוון אסמטרדםהפלגה מ- Loosdrecht לכיוון אסמטרדם

אפרת דוק • יוני 2007

הסירה כללה 4 תאי שינה זוגיים. 2 מקלחות ושירותים. סלון +מטבח מאובזר. מרפסת בירכתי הסירה עם גגון מעל.

דגל צרפת  צרפת

קרוז מפנק על נהר הריין מגרמניה לצרפתקרוז מפנק על נהר הריין מגרמניה לצרפת

ענבל הראל "תשוט" • נובמבר 2013

התחלנו את השיט לכיוון העיר konigswinter, השיט היה נעים, לא חשנו רחשי מנוע, ונהנינו מהנוף ומהארכיטקטורה שנשקפו מבעד לחלון. הספינה עגנה וירדנו לחדר אוכל מרווח לארוחת הערב.

ליל-הסדר בשייט נהרות על יאכטה בבורגונדיליל-הסדר בשייט נהרות על יאכטה בבורגונדי

אביבה, רמת גן • מרץ 2013

שירה בת 30 והחלטנו לחגוג בגיבושון משפחתי –שיט נהרות בבורגונדי. היינו שלושה זוגות: אביבה ויינון (ההורים) והבנות טליה ושירה עם בעליהן טל ועמית. פסח השנה חל מוקדם מהרגיל ובשבוע שלנו, פקד את צרפת גל קור 2 – 7 מעלות.

שייט תעלות בצרפת - Canal du Midiשייט תעלות בצרפת - Canal du Midi

אריה רוטמן • ספטמבר 2010

לקראת גיוס ילדינו לצבא, רצינו לצאת לטיול המשלב הנאה וגיבוש משפחתי. המשפחה המורחבת, סבים, דודים ובני דודים מהולנד ומישראל. סך הכל 13 איש, 8 מישראל, 5 מהולנד.

שלושה דורות בשייט נהרות בעמק הלוארשלושה דורות בשייט נהרות בעמק הלואר

גל קדר • ספטמבר 2010

בשונה מהפלגה בים, לחופשת שייט נהרות חשוב לבוא מוכן מראש ולדעת איזו אטרקציה מחכה בכל עיירה. ההפלגה מתנהלת במהירות 10 קמ"ש...אנו בעצם נוסעים ב"כביש המרוצף במים".

שייט בבורגונדי - צרפת שייט בבורגונדי - צרפת

דליה אלסר • יולי 2009

Magnifique היא אכן כשמה – נפלאה! ארבעה תאי שינה נוחים ונעימים עם שירותים צמודים, סלון מרווח מטבח גדול ומאובזר להפליא כולל כלי אוכל יפים, תנור וכיריים ומשטחי עבודה גדולים, סיפון עליון שמאפשר לכולנו לשבת בנוחות מירבית.

הפלגה בנהר לוט בדרום צרפתהפלגה בנהר לוט בדרום צרפת

דני שוורץ • ספטמבר 2008

ציירו לכם תמונה כפי שראה אותה קלוד מונה. נהר רחב כחול או ירוק עמוק, עיירה ציורית ובה כנסיה וטירה. במרכז התמונה הוסיפו סירה, על סיפונה שולחן ועליו בקבוק יין אדום כהה מיינות אזור בורדו. כעת הוסיפו אתכם לתמונה והפיחו בה חיים. זה מה שהרגשנו במשך שבוע על הנהר

שייט תעלות קסום בצרפתשייט תעלות קסום בצרפת

משפחת קרטה • ספטמבר 2005

מה שעניין את בני שגיא בן השלוש עשרה, מעבר לכל, היה להשיט את היכטה, וזה מה ששגיא עשה ברוב הזמן. כל יום, בסביבות השעה 17:00, עגנו במרינה קטנה, לקחנו את האופניים והסתובבנו בעיירות הקטנות או בעיר העתיקה או נסענו לטירה קסומה במעלה ההר, מדהים.

יומן שייט בצרפת - אלזסיומן שייט בצרפת - אלזס

דליה • אוגוסט 2005

בתורנו נכנסנו למנהרה ובאמת, לוקח למעלה מחצי שעה לעבור אותה. המשכנו בנסיעה נינוחה עד מעלית הסירות ב-ARZVILLER. זו חוויה אמיתית. למזלנו היה עלינו לחכות בתור לסירות שהיו לפנינו, דבר שאיפשר לנו לעמוד על מרפסת התצפית ולראות את הכל מתרחש לנגד עינינו.