יומני הפלגה ביאכטות מפרש ומנוע

דגל איטליה  איטליה

הפלגה קסומה בסרדיניה וקורסיקה - 2015הפלגה קסומה בסרדיניה וקורסיקה - 2015

אסף אונגר • יוני 2015

עגנו במפרץ הדרומי של האי. אחד ממעגני הטבע היפים שראיתי בחיי. עם הדינגי הקפנו את שני האיים. בחלקו הצפוני של קאבלה יש עוד מעגן טבע מרהיב. ללא ספק אחד המקומות הכי יפים שביקרנו בהם.

הפלגה בסרדיניה עם אלון - בן עשרה חודשיםהפלגה בסרדיניה עם אלון - בן עשרה חודשים

שירי צור, "תשוט" • מאי 2013

כאשר שבתי לעבודה לאחר חופשת הלידה, וקיבלתי לידיי את מחלקת הצ'רטרים מפילה, ידעתי שעלי להמשיך את המסורת ולצאת להפליג - ובקרוב. המים הצלולים והחופים הלבנים של סרדיניה, הצליחו לשכנע את בעלי להצטרף ולקחת איתנו את אלון הקטן שבזמן ההפלגה היה בן 10 חודשים.

יומן מסע- השכרת יאכטה בסרדיניהיומן מסע- השכרת יאכטה בסרדיניה

דני שוורץ • אוגוסט 2011

ארן , פילה ושאר הצוות ב"תשוט" דאגו לכך שהחלום שלנו אודות שייט בסרדיניה וקורסיקה, יהפוך למציאות

בית הקיץ הצף בסרדיניהבית הקיץ הצף בסרדיניה

יולי 2011

תפשנו בפלאו מורינג (נקשרים לעוגן שמקובע לקרקעית הים במקום לעגון על העוגן שבסירה)..... והחלטנו שבית-הקיץ הצף שלנו עובר לפה לשכונה. המפרץ פה מקסים ביופיו – אנחנו 300 מטרים מהחוף כשממולנו יש חוף פרטי מפנק

סרטונים מהפלגה בסרדיניה וקורסיקהסרטונים מהפלגה בסרדיניה וקורסיקה

שמעון ויינשטיין • פברואר 2011

בצוות: ריטה, אריה, אורה, מוני, גלילה, אהובה

לקריאת היומן »

סיציליה בפעם אחרת - הפלגה באיים האאולייםסיציליה בפעם אחרת - הפלגה באיים האאוליים

אלית ופיני • דצמבר 2010

שוב בים שקט שקט וללא רוח, אנו מפליגים לאי סטרומבולי, עוברים במפרץ באי פרניאה על מנת לשחות ולהינות מהמים הצלולים בשלל הגוונים, כאשר מולנו הר הגעש סטרומבולי במלוא תפארתו, פולט ללא הרף עשן לבן ...

דגל איי סיישל  איי סיישל

הפלגה בפלוטילה באיי סיישל - 2016הפלגה בפלוטילה באיי סיישל - 2016

אשר אלברג • מאי 2016

הטלנו עוגן ויצאנו עם הדינגי לאיים הסמוכים. כל האזור מוגדר כשמורת טבע ולכן הדיג אסור. חווינו את השפל והאיים החדשים הצצים בעקבותיו ונעלמים עם הגאות, נהניתי מהיופי הטבעי של החוף שהיינו סמוכים אליו והצלחתי להחיות את הסלעים כשדמיינתי לאיזו חיה דומה כל סלע...

שייט בפסח בין איי סיישלשייט בפסח בין איי סיישל

חנה הנדל • אפריל 2015

היתה לנו הזדמנות להיפגש עם התרבות והאוכל המקומי על רקע הנופים המהפנטים של המים והאיים. איי סיישל הם ללא ספק הדבר הקרוב ביותר לגן עדן עלי אדמות. יערות הגשם הטרופיים עוטפים את צוקי הגרניט הקדמוניים וצובעים את הנוף באלפי גוונים של ירוק והמים תכלת.

דגל אנגליה  אנגליה

הפלגת גאות ושפל בתעלה האנגליתהפלגת גאות ושפל בתעלה האנגלית

יניר בן-דוד • יולי 2015

בכל יום אחד מאיתנו הוא סקיפר הסירה. היום יובל הוא סקיפר הסירה. מהסקיפר נדרש לתכנן את המסלול, לנווט, להפעיל את הצוות ולקבל החלטות במהלך השייט. עדיין לא התרגלנו להבדלי הגובה בין הגאות והשפל. כשהגענו היאכטה, שהייתה קשורה לרציף צף, הייתה 4.5 מטר יותר נמוך.

דגל טורקיה  טורקיה

שייט בפלוטילה בין גוצ'ק לפיטייה - טורקיהשייט בפלוטילה בין גוצ'ק לפיטייה - טורקיה

הווארד קליימן • ספטמבר 2014

We joined Sunsail’s Gocek flotilla in late September for a one week sail. From Day 1 of the arrangements, made through "Tashoot" in Herzliya, they ensured the whole vacation went superbly

לקריאת היומן »

טורקיה - הפלגת הכנה - צוות טורקיה - הפלגת הכנה - צוות "תשוט"

ג'קי מלקו "תשוט" • ספטמבר 2013

לאחר עונת הפלגות עמוסה ומוצלחת, ולקראת עונת ההשכרות 2013, יצאנו, ארן ובנות מחלקת הצ'רטרים למסע אופטימי של "חזרה לטורקיה".

הפלגה בטורקיההפלגה בטורקיה

מודי תירוש • נובמבר 2005

מטרת יומן זה לתאר את ההפלגה של חברי ושלי בתורכיה בין התאריכים 17-24/9/05. אשתדל לשלב, תוך כדי תיאור ההפלגה, לקחים שהפקנו בתקווה שקורא יומן זה יוכל ללמוד מניסיוננו.

דגל יוון  יוון

הפלגה באיים הסרונים 2016הפלגה באיים הסרונים 2016

אוהד פז • יוני 2016

עם זכרונות נעימים מהפלגות שנים קודמות, ציפינו בקוצר רוח להפלגה הבאה, כשברור שיוון היא היעד. טיסה קצרה, אנשים נחמדים, אוכל נהדר ומקומות מדהימים...הגענו לארמיאוני, שם עגנו על עוגן מחוץ לרציף. הגענו לעיר עם דינגי בהקפצות של שלושה שלושה.

הפלגה בקטמרן בים היוני 2016הפלגה בקטמרן בים היוני 2016

יורם וידמן • יוני 2016

שנה שלישית שאנחנו מפליגים ביחד ולאחר גוצק בטורקיה ושייט בקרואטיה החלטנו לצאת לים היוני...

השכרת יאכטה באתונה - האיים הסרונייםהשכרת יאכטה באתונה - האיים הסרוניים

מאיה ארקין • אוקטובר 2015

הפלגה של מאיה ארקין, ממחלקת השכרת יאכטות "תשוט"....עגנו, והתחלנו לחלום על ההפלגה הבאה...

הפלגה באיים הסרונים והקיקלדים 2015הפלגה באיים הסרונים והקיקלדים 2015

אשר אלברג • אוקטובר 2015

זריקת עוגן ליד הנמל של אגיסטרי, ירדנו לשחיה ועם הדינגי ירדנו לחוף. מקום יפה, המון בתי מלון קטנים עם מסעדות ובתי קפה, רצועת חוף עם חול לבן ונקי. לשים לב לא לעגון על הדרך של המעבורת המגיעה וניגשת לרציף

שבוע שייט זוגי בקורפו יולי 2015שבוע שייט זוגי בקורפו יולי 2015

מיכל פריד • יולי 2015

הגענו למרינה. הסירה מוכנה למסירה על הרציף של סנסייל. הצטיידנו במצרכים ובכפפות עבודה לנחום. יצאנו לסיור בעיר וארוחת צהריים והתארגנו להפליג צפונה, לכיוון סן סטפנוס. השקיעה בשמונה וחצי בערב, יש לנו זמן ואנו מצפים להעביר אחר צהריים של כיף.

הפלגה עם המשפחה באיים האיוניים 2015הפלגה עם המשפחה באיים האיוניים 2015

אלון פרידמן • יולי 2015

המים נקיים וצלולים כאילו בריכה פרטית. הרכבנו את המנוע על הדינגי והילדים חגגו. לאחר הסבר קצר על הפעלת המנוע וכללי בטיחות, הילדים השתלטו על הדינגי והפליגו לבד בתוך המרינה. אפילו את הזבל הם התנדבו לקחת, העיקר שניתן להם זמן על הדינגי.

השכרת יאכטה באיים האיוניים - קיץ 2015השכרת יאכטה באיים האיוניים - קיץ 2015

שרון בר • יוני 2015

יצאנו מישראל שבעה חברים למסע הפלגה על יכטה ביון באזור ששמענו כקסום, שהתברר כקסום עוד יותר האיים היונים. האיים היונים הם שרשרת איים בצפון מערב יון, האי הצפוני ביותר קורפו והדרומי ביותר זקינתוס בניהם יש את האי לפקדה, מגניסי, קפלוניה, איתיקה,ועוד....

החבר'ה של חברת חשמל החבר'ה של חברת חשמל "כובשים" את יוון

זהר אמיתי • יוני 2015

התעוררנו לבוקר עם זריחה מדהימה שלא מביישת אף ציור של גדולי הציירים. החבר'ה מתחילים להתעורר לאט לאט לריחו של הקפה עם ההל הממלא את הקוקפיט. רשמים מהפלגת גברים במפרץ הסרוני

הפלגת חברים במפרץ הסארוני 2015הפלגת חברים במפרץ הסארוני 2015

עופר דה פיצ'וטו • יוני 2015

חמישה חברים טובים, שניים מהם בוגרי קורס סקיפרים, שכרו יאכטה דרך "תשוט" וערכו הפלגת כיף של שבוע במפרץ הסארוני. "אנחנו מפליגים לפינה הדרומית של אגיסטרי, נכנסים למפרץ מקסים עם חוף רחצה. עוגנים. מורידים דינגי וגם נכנסים למים...הכל נראה נפלא"

אלון, בן שלוש והוריו - הפלגה בים האיוניאלון, בן שלוש והוריו - הפלגה בים האיוני

שירי צור, תשוט * • מאי 2015

שירי צור, מנהלת מחלקת השכרת היאכטות בתשוט, בהפלגה נוספת והפעם באיים האייוניים, על קטמרן יחד עם הבעל שגיא, הבן אלון , ענבל ורומן.

שייט בים היוני הדרומי - ספטמבר 2014שייט בים היוני הדרומי - ספטמבר 2014

דני שוורץ • ספטמבר 2014

אחרי 50 דקות זרקנו עוגן במפרץ abelike נקשרנו בחבל ירכתיים לסלע מאחור, התרווחנו על הספסלים גם כן לאחור, והתבוננו בשקיעה, במי הטורקיז השלווים המתכהים, וניסינו להזכר היכן היינו לפני שלשה ימים – ומה מנע בעדנו בעצם להיוולד פה - ללא הצלחה.

הפלגה בקטמרן באיים האיוניםהפלגה בקטמרן באיים האיונים

זהר אמיתי • יולי 2014

חברים יקרים, אל תהססו לצאת לצ'רטרים לבד. זה אפילו יכול להיות יותר מעניין. מי שלא חווה את הקטמרן לא יודע מה הוא מפסיד, צאו עם ראש פתוח ואל תהיו מקובעים מראש. תהיו מעודכנים במזג האוויר ולא כל מה שנראה באותו רגע משפיע על כל היום.

לקריאת היומן »

השכרת יאכטה להפלגה משפחתית באיים האיוניים יולי 2013השכרת יאכטה להפלגה משפחתית באיים האיוניים יולי 2013

נטלי סומך • יולי 2013

את ארוחת הערב ב- FISCARDO אנחנו אוכלים בטברנה שנמצאת קצת מעל הנמל בשם NICOLAS ועליה קראנו די הרבה המלצות. ארוחה מעולה עם נוף מדהים. בסוף הארוחה בעל המקום נותן כמתנה צנצנת עם שמן זית שהוא מייצר + שקית תבלינים מהגינה שלו.

לקריאת היומן »

חופשת חלום ביוון ביאכטה עם הילדים - יוני 2013חופשת חלום ביוון ביאכטה עם הילדים - יוני 2013

שאול פלד • יוני 2013

הדרישה המרכזית היא שהים יהיה נוח במידה כזו שניתן יהיה לתפעל סירה בצוות של אבא (סקיפר כבר מספר שנים, פלוטילה אחת בתורכיה, כמה הפלגות לקפריסין עם חברים, חבר מועדון בהרצליה באופן לא סדיר), אמא (לא יודעת להשיט) ושלושה ילדים נלהבים. התשובה – האיים האיוניים הדר

השכרת יאכטה והפלגה בקורפוהשכרת יאכטה והפלגה בקורפו

יוסי ארדיטי • מאי 2013

סיכמנו על קפיצה קטנה לאי השכן מדרום- Anti-paxi לצפות בו בלבד. משייטים לאורך חופו המזרחי של האי הקטן, ועולים חזרה לצפון האי Paxi למיפרץ העיירה Laka. המיפרץ מתגלה כמקום מ-ד-ה-י-ם ! מים בגווני טורקיז בהתאם לעומקים, ממש כמו בקאריביים.

לקריאת היומן »

השכרת יאכטה להפלגת חברים ביוון במפרץ הסארוניהשכרת יאכטה להפלגת חברים ביוון במפרץ הסארוני

אהוד אלחנתי • אוקטובר 2012

לפני שנה בערך סיימנו, כמה חברה, קורס סקיפרים ומאז הרצון להפליג בכלל ובאיי יוון בפרט אינו מרפה. נידנדתי ככל שרק יכולתי עד שהתארגן צוות של ארבעה זוגות מתוכם שלושה בוגרי הקורס והזמנו יאכטה באמצעות חברת תשוט.

פלוטילת משפחות בים היוניפלוטילת משפחות בים היוני

אסף אונגר • ספטמבר 2012

לא עבר יותר מידי זמן וגם הגענו ל 30 קשר ואז החלטתי להוריד ראשי ולהמשיך עם חלוץ מצומצם. לילדים כל זה ממש לא הפריע. היה נדמה שזו ההפלגה המהנה ביותר שהיתה להם. הם לא הפסיקו לעמוד על הרשת ולהנות מהגלים שמתנפצים על היאכטה ומשפריצים עליהם מים מלוחים.

הפלגה באיים הדודקנסיים ביווןהפלגה באיים הדודקנסיים ביוון

פרץ ב. • ספטמבר 2012

אחרי שלוש שנים של שייט שהסתכם ביציאה מהרציף של מרינה הרצליה אל הים הפתוח, לכיוון לא מוגדר, שתיית אלכוהול, עצירה בשום מקום, שחיה, וחזרה לרציף של המרינה (תחביב נחמד ומהנה), החלטנו לצאת למסע באיים ביוון. רשמים מתוך הבלוג האישי של פרץ

שתי משפחות, בשתי יאכטות, בים הסרונישתי משפחות, בשתי יאכטות, בים הסרוני

זהר אמיתי • אוגוסט 2012

הייתה הפלגה שחבל על הזמן, המשפחה שלי נהנתה מאוד. אני שמח שלקחתי הפלגת צ'רטר ולא פלוטילה. קיבלנו משפחה שלא יכולנו לבקש משהו אחר, ובנוסף זכינו בזוג חברים שפשוט כיף לנו ביחד. הפלגה מסוג זה מתאימה לשייטים שלא מפחדים מאתגרים וסומכים על עצמם.

הפלגה מרודוס לישראלהפלגה מרודוס לישראל

ארז חזן • ספטמבר 2011

לג אחרון של ה-ROZA בדרכה מהמפעל בצרפת לביתה בארץ

הפלגה בים סוער עם המשפחההפלגה בים סוער עם המשפחה

אוגוסט 2011

הפלגה באיים הציקלדים. יציאה מלבריון

לקריאת היומן »

מסע הפנדרים. והפעם - השכרת יאכטה באיזור האי קוס, יווןמסע הפנדרים. והפעם - השכרת יאכטה באיזור האי קוס, יוון

שלמה (מומו) כהן • יולי 2011

רוחות מעולות והפלגת מפרשים מדהימה היו נחלתם של הפנדרים בים האגאי. שלא לדבר על הרוח הצעירה שבאה לידי ביטוי בשכירת קטנועים וטרקטורונים על החוף

איי המפרץ הסארוני - רכיבת מבחןאיי המפרץ הסארוני - רכיבת מבחן

יפתח קוזיק • אוקטובר 2009

איי המפרץ הסארוני (Saronikos Kolpos) הם קבוצת האיים היוונים הקרובה ביותר לאתונה: אגינה (איינה Aegina), ה"איים הקטנים" מוני, ואנייסטרי (Agistri ), פורוס ,( Poros) הידרה (Hydra), וספצס (Spetses).

הפלגה בספינת מפרש באיים הציקלאדים הפלגה בספינת מפרש באיים הציקלאדים

אריה גימפל • יולי 2009

יצאנו ברכב הקטן ששכרנו, לכוון המנזר התלוי על הצוק. שמענו שכדאי מאד להתאמץ ולהגיע אליו. על מנת להגיע למנזר יש לעלות במעלה די תלול. זה היה די מפרך אך התמורה בהתאם. המנזר הוא מבנה לבן ויפהפה, "דבוק" אל הצוק התלול אשר גולש לים בצדו הדרומי של האי.

אודיסיאה ביוון אודיסיאה ביוון

אמיר גור • אוקטובר 2008

אבא שלי ואני נוהגים מדי שנה או שנתיים להגיע לחלק זה של הים התיכון – בין טורקיה ליוון – להפלגה של שבוע ביאכטה שכורה. השנה, זה היה ביוון, באיזור האיים הסרוניים (Saronic islands ) ובחצי האי פלופונס (Peloponnisos).

דגל ספרד  ספרד

הפלגה בפלמה - קבוצה של שלושה קטמרנים הפלגה בפלמה - קבוצה של שלושה קטמרנים

חזי שניאור • מאי 2015

השכמנו קום כדי לחצות את הים לפני שהרוח מתעוררת. סה"כ לפנינו הפלגה של 23 מייל. הכל התחיל רגוע אך ככל שהתקרבנו לאי מנורקה הרוח התחזקה, ולעיתים הגיעו משבים מעבר ל- 40 קשר. היינו במערך מלא, ולמפרשים לא הייתה כל בעיה להתנהג למופת ברוח כזאת.

דגל פולינזיה  פולינזיה

פולינזיה הצרפתית - הפלגת החלומותפולינזיה הצרפתית - הפלגת החלומות

רולי הוגן • מאי 2012

בראייטאה הגענו למרינה APOOITI בהסעה מאורגנת. חיכתה לנו בחורה פולינזית, שדאגה לענוד זר פרחים על צווארנו, ולאחר נסיעה קצרה של 5 דקות, אנחנו נפגשים עם הקטמרן המפנק ששמו GO ZONE . המקומיים מאוד נחמדים, מחייכים ועוזרים, אנו מקבלים תדריך ויוצאים לדרך...

דגל צרפת  צרפת

הפלגת ה-ANANDA בריוויירה הצרפתיתהפלגת ה-ANANDA בריוויירה הצרפתית

עמוס ברסלע • יוני 2013

המרחק מ-Cannes לAntibes קצר, כ- 10 מייל ימי בלבד, אך כבר בדרך הבנו שככל שאנו נעים מזרחה כך גדל האושר והעושר של בעלי היאכטות ויחד עם זה גודלן.

לקריאת היומן »

היאכטה ANANDA - הפלגת הבתולין  -  מדרום צרפת לברצלונה ספרדהיאכטה ANANDA - הפלגת הבתולין - מדרום צרפת לברצלונה ספרד

רמי לבבי • אפריל 2013

אזור נפלא לשייט עם הרבה מרינות, דבר המאפשר תכנון מאוד גמיש של ההפלגה. המרינות נמצאות בישובים תיירותיים של בילויים, מרכזי קניות ובחלקם אפילו קאזינו. ה"ANANDA" היא יאכטה נוחה לתפעול, מתנהגת באלגנטיות במים ומשרה אוירה של ביטחון גם בים לא הכי נח

הפלגה בדרום צרפת על היאכטה ROZAהפלגה בדרום צרפת על היאכטה ROZA

אמנון לוי • יוני 2011

אמנון לוי, ואנשי הצוות שלו, הפליגו את הלג השני, על סיפון היאכטה ROZA, בדרכה מצרפת לארץ:

הפלגה בצרפתהפלגה בצרפת

יובל קדר • יוני 2011

הפלגה של אב ובנו בין Gruisan ל- Toulon

דגל קרואטיה  קרואטיה

הפלגה מהנה בקרואטיה - 2016 הפלגה מהנה בקרואטיה - 2016

תמיר ברקאי • יוני 2016

משחררים את הבויה, יוצאים לאט לאט בתמרונים ימינה שמאלה באיטיות ובזהירות כדי לצאת ממבוך היאכטות. יוצאים לים הפתוח שצבעו כחול תכלת מדהים, השמש מאירה פנים פשוט כייף...לאחר כשעה וחצי של שייט בים היפה הזה, נילכד לתוך עינינו מפרץ מצוייר

הפלגה בשמורת איי קורנטי קרואטיההפלגה בשמורת איי קורנטי קרואטיה

אייל גוטמן • ספטמבר 2015

המשכנו צפונה לכיוון Otok Levrnaka . בדרך עצרנו לרחצה נוספת במפרץ רדוד עם בויות לעגינה. המשכנו לצידם המערבי של האיים, זה הפונה לאיטליה בכדי לראות חלקים מצוקיים מרשימים והגענו בשעה חמש למעגן, שקשה לתארו במילים.

השכרת יאכטה בקרואטיה - יולי 2015השכרת יאכטה בקרואטיה - יולי 2015

נטלי סומך • יולי 2015

הפלגה מדהימה עם נופים מקסימים ולמרות שב-3 ימים הראשונים היינו רק בעלי ואני על הסירה, הסתדרנו ללא בעיה בזכות המרינות המסודרות שלא דורשות זריקת עוגן.

קונה מטטה - הפלגה מטרוגיר בקרואטיה 2014קונה מטטה - הפלגה מטרוגיר בקרואטיה 2014

ג'קי מלקו, "תשוט" צילום: יואב לינדמן • מאי 2014

ההפלגה במורד הנהר עם הזרם ארכה כשעה וחצי, ועם היציאה מהסתרות הרוח של האיים, המשכנו דרומה בהפלגה מהירה ברוח צד ובגלישת גלים, שהביאו אותנו לשיא מהירות של-12 קשר !!! איזה יום ! בסיום היום הגענו למפרץ Sicenica ועשינו את הלילה על עוגן... פיצה ביתית, מרק ודגים

לקריאת היומן »

טיול במכונית והפלגה ביאכטה, קרואטיה - סלובניהטיול במכונית והפלגה ביאכטה, קרואטיה - סלובניה

יונתן וייגל • ספטמבר 2010

יומנו של יונתן וייגל, בן 14, מובא כאן כלשונו.

מדוברובניק לדוברובניק, אוגוסט 2010מדוברובניק לדוברובניק, אוגוסט 2010

מרב לשד • ספטמבר 2010

לאחר 3 שעות בערך הגענו ל- Korcula town, העיר של מרקו פולו. החלטנו לא לעגון במרינה כדי לנסות לחסוך כסף והפלגנו למפרץ סמוך בשם Luka. עגנו על עוגן באמצע המפרץ וחשבנו שניצלנו מתשלום העגינה, אך לאחר כשעה, עברה סירת גביית כסף ושילמנו 150 ku על העגינה !!

חופשת שיט בקרואטיהחופשת שיט בקרואטיה

מרדכי גפן • מאי 2008

לאחר כ-11 מייל הפלגה מקרמיק מגיעים לשפך נהר קרקה שם מקבלים אותנו שרידיו של מבצר וונציאני הממוקם בכניסה וכאילו מפקח על הנכנסים אל הנהר. השיט לאורך הנהר מצריך ערנות בגלל רוחב המעברים והתנועה הערה של כלי שיט באזור.

קרואטיה - מסע באיים הקורנטיםקרואטיה - מסע באיים הקורנטים

שלמה חייקין • אוקטובר 2005

מסענו זה ארך 6 ימים. לא נוכל לתאר את מראות הדרך מפני שלפעמים אפילו מצלמה טובה הנתונה בידי צלם טוב אינה יכולה לתאר את כל המראות הנפלאים הללו. לכן, לטובת מי שירצה לבלות באזור זה, נתאר פרטים טכניים למידע, אודות המסלול שעשינו.

דגל קריביים  קריביים

הפלגה באיים הקאריבייםהפלגה באיים הקאריביים

ברברה גור • ינואר 2000

האזור הקל ביותר להפלגה הוא ה - British Vergin Island שם הים פלטה והרוח חזקה. האמת - נשמע לי אזור נפלא להפלגה. האזור השני היה מגוואדאלופ למרטיניק (שמות שקראתי עליהם רק בספרים) והוא נחשב קשה יותר להפלגה. ויש אזור נוסף - ממרטיניק לגראנאדין.

דגל תאילנד  תאילנד

השכרת יאכטה בתאילנד - קצת אחרתהשכרת יאכטה בתאילנד - קצת אחרת

שירי צור "תשוט" • ינואר 2014

הפעם - הפלגה במסלול קצת שונה - דרומה לגבול מאלזיה לקבוצת האיים הנקראת איי בוטנג (Butang).

לקריאת היומן »

השכרת יאכטה לשייט בגן עדן -  איי קוסמוי, תאילנדהשכרת יאכטה לשייט בגן עדן - איי קוסמוי, תאילנד

רולי הוגן • מאי 2013

החווייה מתחילה בנחיתה בשדה התעופה של קו-סמוי, שדה הבנוי בין עצים ירוקים, גן פרחים ובריכות מים, הרגשה של משהו שונה מכל שדות התעופה שהכרנו עד היום.

מסע לגן העדן התאילנדימסע לגן העדן התאילנדי

אשר וטורי • דצמבר 2001

ממשיכים לשוט במעגל סביב פוקט. רוח שמונה קשר מצוינת. בהמשך היא מתחזקת עד ל-12 עד 15 קשר. מדי פעם נגלים לעיניים חיות ודגים מעניינים. למשל, מיני כרישים קטנים ובלתי מזיקים (ללא שיניים), הנוהגים לצוץ מתוך המים ולנוע כמעט זקופים מספר מטרים, עד שהם נחבטים במים