יומני הפלגה ביאכטות מפרש ומנוע - יוון

בנוסף ליומני ההפלגה המופיעים למטה, קיימים עוד 22 יומני הפלגה ביוון הזמינים לחברים בלבד.
מעוניינים לקרוא את היומנים? בקשו מאיתנו שם משתמש וסיסמא »

דגל יוון  יוון

הפלגה באיים הסרונים 2016הפלגה באיים הסרונים 2016

אוהד פז • יוני 2016

עם זכרונות נעימים מהפלגות שנים קודמות, ציפינו בקוצר רוח להפלגה הבאה, כשברור שיוון היא היעד. טיסה קצרה, אנשים נחמדים, אוכל נהדר ומקומות מדהימים...הגענו לארמיאוני, שם עגנו על עוגן מחוץ לרציף. הגענו לעיר עם דינגי בהקפצות של שלושה שלושה.

הפלגה בקטמרן בים היוני 2016הפלגה בקטמרן בים היוני 2016

יורם וידמן • יוני 2016

שנה שלישית שאנחנו מפליגים ביחד ולאחר גוצק בטורקיה ושייט בקרואטיה החלטנו לצאת לים היוני...

השכרת יאכטה באתונה - האיים הסרונייםהשכרת יאכטה באתונה - האיים הסרוניים

מאיה ארקין • אוקטובר 2015

הפלגה של מאיה ארקין, ממחלקת השכרת יאכטות "תשוט"....עגנו, והתחלנו לחלום על ההפלגה הבאה...

הפלגה באיים הסרונים והקיקלדים 2015הפלגה באיים הסרונים והקיקלדים 2015

אשר אלברג • אוקטובר 2015

זריקת עוגן ליד הנמל של אגיסטרי, ירדנו לשחיה ועם הדינגי ירדנו לחוף. מקום יפה, המון בתי מלון קטנים עם מסעדות ובתי קפה, רצועת חוף עם חול לבן ונקי. לשים לב לא לעגון על הדרך של המעבורת המגיעה וניגשת לרציף

שבוע שייט זוגי בקורפו יולי 2015שבוע שייט זוגי בקורפו יולי 2015

מיכל פריד • יולי 2015

הגענו למרינה. הסירה מוכנה למסירה על הרציף של סנסייל. הצטיידנו במצרכים ובכפפות עבודה לנחום. יצאנו לסיור בעיר וארוחת צהריים והתארגנו להפליג צפונה, לכיוון סן סטפנוס. השקיעה בשמונה וחצי בערב, יש לנו זמן ואנו מצפים להעביר אחר צהריים של כיף.

הפלגה עם המשפחה באיים האיוניים 2015הפלגה עם המשפחה באיים האיוניים 2015

אלון פרידמן • יולי 2015

המים נקיים וצלולים כאילו בריכה פרטית. הרכבנו את המנוע על הדינגי והילדים חגגו. לאחר הסבר קצר על הפעלת המנוע וכללי בטיחות, הילדים השתלטו על הדינגי והפליגו לבד בתוך המרינה. אפילו את הזבל הם התנדבו לקחת, העיקר שניתן להם זמן על הדינגי.

השכרת יאכטה באיים האיוניים - קיץ 2015השכרת יאכטה באיים האיוניים - קיץ 2015

שרון בר • יוני 2015

יצאנו מישראל שבעה חברים למסע הפלגה על יכטה ביון באזור ששמענו כקסום, שהתברר כקסום עוד יותר האיים היונים. האיים היונים הם שרשרת איים בצפון מערב יון, האי הצפוני ביותר קורפו והדרומי ביותר זקינתוס בניהם יש את האי לפקדה, מגניסי, קפלוניה, איתיקה,ועוד....

החבר'ה של חברת חשמל החבר'ה של חברת חשמל "כובשים" את יוון

זהר אמיתי • יוני 2015

התעוררנו לבוקר עם זריחה מדהימה שלא מביישת אף ציור של גדולי הציירים. החבר'ה מתחילים להתעורר לאט לאט לריחו של הקפה עם ההל הממלא את הקוקפיט. רשמים מהפלגת גברים במפרץ הסרוני

הפלגת חברים במפרץ הסארוני 2015הפלגת חברים במפרץ הסארוני 2015

עופר דה פיצ'וטו • יוני 2015

חמישה חברים טובים, שניים מהם בוגרי קורס סקיפרים, שכרו יאכטה דרך "תשוט" וערכו הפלגת כיף של שבוע במפרץ הסארוני. "אנחנו מפליגים לפינה הדרומית של אגיסטרי, נכנסים למפרץ מקסים עם חוף רחצה. עוגנים. מורידים דינגי וגם נכנסים למים...הכל נראה נפלא"

אלון, בן שלוש והוריו - הפלגה בים האיוניאלון, בן שלוש והוריו - הפלגה בים האיוני

שירי צור, תשוט * • מאי 2015

שירי צור, מנהלת מחלקת השכרת היאכטות בתשוט, בהפלגה נוספת והפעם באיים האייוניים, על קטמרן יחד עם הבעל שגיא, הבן אלון , ענבל ורומן.

שייט בים היוני הדרומי - ספטמבר 2014שייט בים היוני הדרומי - ספטמבר 2014

דני שוורץ • ספטמבר 2014

אחרי 50 דקות זרקנו עוגן במפרץ abelike נקשרנו בחבל ירכתיים לסלע מאחור, התרווחנו על הספסלים גם כן לאחור, והתבוננו בשקיעה, במי הטורקיז השלווים המתכהים, וניסינו להזכר היכן היינו לפני שלשה ימים – ומה מנע בעדנו בעצם להיוולד פה - ללא הצלחה.

הפלגה בקטמרן באיים האיוניםהפלגה בקטמרן באיים האיונים

זהר אמיתי • יולי 2014

חברים יקרים, אל תהססו לצאת לצ'רטרים לבד. זה אפילו יכול להיות יותר מעניין. מי שלא חווה את הקטמרן לא יודע מה הוא מפסיד, צאו עם ראש פתוח ואל תהיו מקובעים מראש. תהיו מעודכנים במזג האוויר ולא כל מה שנראה באותו רגע משפיע על כל היום.

לקריאת היומן »

השכרת יאכטה להפלגה משפחתית באיים האיוניים יולי 2013השכרת יאכטה להפלגה משפחתית באיים האיוניים יולי 2013

נטלי סומך • יולי 2013

את ארוחת הערב ב- FISCARDO אנחנו אוכלים בטברנה שנמצאת קצת מעל הנמל בשם NICOLAS ועליה קראנו די הרבה המלצות. ארוחה מעולה עם נוף מדהים. בסוף הארוחה בעל המקום נותן כמתנה צנצנת עם שמן זית שהוא מייצר + שקית תבלינים מהגינה שלו.

לקריאת היומן »

חופשת חלום ביוון ביאכטה עם הילדים - יוני 2013חופשת חלום ביוון ביאכטה עם הילדים - יוני 2013

שאול פלד • יוני 2013

הדרישה המרכזית היא שהים יהיה נוח במידה כזו שניתן יהיה לתפעל סירה בצוות של אבא (סקיפר כבר מספר שנים, פלוטילה אחת בתורכיה, כמה הפלגות לקפריסין עם חברים, חבר מועדון בהרצליה באופן לא סדיר), אמא (לא יודעת להשיט) ושלושה ילדים נלהבים. התשובה – האיים האיוניים הדר

השכרת יאכטה והפלגה בקורפוהשכרת יאכטה והפלגה בקורפו

יוסי ארדיטי • מאי 2013

סיכמנו על קפיצה קטנה לאי השכן מדרום- Anti-paxi לצפות בו בלבד. משייטים לאורך חופו המזרחי של האי הקטן, ועולים חזרה לצפון האי Paxi למיפרץ העיירה Laka. המיפרץ מתגלה כמקום מ-ד-ה-י-ם ! מים בגווני טורקיז בהתאם לעומקים, ממש כמו בקאריביים.

לקריאת היומן »

השכרת יאכטה להפלגת חברים ביוון במפרץ הסארוניהשכרת יאכטה להפלגת חברים ביוון במפרץ הסארוני

אהוד אלחנתי • אוקטובר 2012

לפני שנה בערך סיימנו, כמה חברה, קורס סקיפרים ומאז הרצון להפליג בכלל ובאיי יוון בפרט אינו מרפה. נידנדתי ככל שרק יכולתי עד שהתארגן צוות של ארבעה זוגות מתוכם שלושה בוגרי הקורס והזמנו יאכטה באמצעות חברת תשוט.

פלוטילת משפחות בים היוניפלוטילת משפחות בים היוני

אסף אונגר • ספטמבר 2012

לא עבר יותר מידי זמן וגם הגענו ל 30 קשר ואז החלטתי להוריד ראשי ולהמשיך עם חלוץ מצומצם. לילדים כל זה ממש לא הפריע. היה נדמה שזו ההפלגה המהנה ביותר שהיתה להם. הם לא הפסיקו לעמוד על הרשת ולהנות מהגלים שמתנפצים על היאכטה ומשפריצים עליהם מים מלוחים.

הפלגה באיים הדודקנסיים ביווןהפלגה באיים הדודקנסיים ביוון

פרץ ב. • ספטמבר 2012

אחרי שלוש שנים של שייט שהסתכם ביציאה מהרציף של מרינה הרצליה אל הים הפתוח, לכיוון לא מוגדר, שתיית אלכוהול, עצירה בשום מקום, שחיה, וחזרה לרציף של המרינה (תחביב נחמד ומהנה), החלטנו לצאת למסע באיים ביוון. רשמים מתוך הבלוג האישי של פרץ

שתי משפחות, בשתי יאכטות, בים הסרונישתי משפחות, בשתי יאכטות, בים הסרוני

זהר אמיתי • אוגוסט 2012

הייתה הפלגה שחבל על הזמן, המשפחה שלי נהנתה מאוד. אני שמח שלקחתי הפלגת צ'רטר ולא פלוטילה. קיבלנו משפחה שלא יכולנו לבקש משהו אחר, ובנוסף זכינו בזוג חברים שפשוט כיף לנו ביחד. הפלגה מסוג זה מתאימה לשייטים שלא מפחדים מאתגרים וסומכים על עצמם.

הפלגה מרודוס לישראלהפלגה מרודוס לישראל

ארז חזן • ספטמבר 2011

לג אחרון של ה-ROZA בדרכה מהמפעל בצרפת לביתה בארץ

הפלגה בים סוער עם המשפחההפלגה בים סוער עם המשפחה

אוגוסט 2011

הפלגה באיים הציקלדים. יציאה מלבריון

לקריאת היומן »

מסע הפנדרים. והפעם - השכרת יאכטה באיזור האי קוס, יווןמסע הפנדרים. והפעם - השכרת יאכטה באיזור האי קוס, יוון

שלמה (מומו) כהן • יולי 2011

רוחות מעולות והפלגת מפרשים מדהימה היו נחלתם של הפנדרים בים האגאי. שלא לדבר על הרוח הצעירה שבאה לידי ביטוי בשכירת קטנועים וטרקטורונים על החוף

איי המפרץ הסארוני - רכיבת מבחןאיי המפרץ הסארוני - רכיבת מבחן

יפתח קוזיק • אוקטובר 2009

איי המפרץ הסארוני (Saronikos Kolpos) הם קבוצת האיים היוונים הקרובה ביותר לאתונה: אגינה (איינה Aegina), ה"איים הקטנים" מוני, ואנייסטרי (Agistri ), פורוס ,( Poros) הידרה (Hydra), וספצס (Spetses).

הפלגה בספינת מפרש באיים הציקלאדים הפלגה בספינת מפרש באיים הציקלאדים

אריה גימפל • יולי 2009

יצאנו ברכב הקטן ששכרנו, לכוון המנזר התלוי על הצוק. שמענו שכדאי מאד להתאמץ ולהגיע אליו. על מנת להגיע למנזר יש לעלות במעלה די תלול. זה היה די מפרך אך התמורה בהתאם. המנזר הוא מבנה לבן ויפהפה, "דבוק" אל הצוק התלול אשר גולש לים בצדו הדרומי של האי.

אודיסיאה ביוון אודיסיאה ביוון

אמיר גור • אוקטובר 2008

אבא שלי ואני נוהגים מדי שנה או שנתיים להגיע לחלק זה של הים התיכון – בין טורקיה ליוון – להפלגה של שבוע ביאכטה שכורה. השנה, זה היה ביוון, באיזור האיים הסרוניים (Saronic islands ) ובחצי האי פלופונס (Peloponnisos).